Projekt, který byl v Polsku na umělecké škole "Zespól państwowych szkól" ve městě Kelcie. Tato umělecká škola se zaměřuje na tradiční umění a řemesla. Naučili nás, jak pracovat se skutečným zlatem a jak funguje technika pozlacování. Prošli jsme celým procesem a naším výsledkem byl jeden obrázek formátu A4.
Projekt, který byl v Polsku na umělecké škole "Zespól państwowych szkól" ve městě Kelcie. Tato umělecká škola se zaměřuje na tradiční umění a řemesla. Naučili nás pracovat s tkalcovskými stroji, z nichž některé byly téměř 70 let staré. Naučili nás techniku tkaní. Dále jsem vytvořil keramické díly a dřevěné díly, které byly zlaceny pravým zlatem a tyto díly jsem použil jako doplňkovou dekoraci do tkaniny. Prošli jsme celým procesem a výsledkem byl jeden obrázek formátu A1. Námětem byl Gustav Klimt.
Tyto "bubny" jsem vytvořil ve svém volném čase. Bubny udu jsou africké nástroje a protože jsem miloval jejich zvuk, tak jsem si dva z nich vytvořil sám. Vytvořil jsem dva typy: jeden je plochý, který nazývá "udu utar" a druhý je více kulovitý. Naučil jsem se pár nových triků, jak pracovat s hlínou.
Projekt, který je propojený s mými pocity, myslí a vnitřním světem. Souviselo to také s různými aspekty, které ovlivňují mě a mou náladu, jako je hudba, počasí nebo prostředí.
"futurae" je školní práce, kde jsem aplikoval techniku linorytu (3 barvy/vrstvy). Tématem této práce byla budoucnost.
"synthetic" je školní práce, kde jsem si vyzkoušel techniku leptu. Myšlenkou tohoto obrázku je kontrast mezi technologií a přírodou (přírodní a syntetickou).
Tato práce umělecké školy mi dává možnost vyzkoušet si další zajímavou techniku, kterou byl dřevoryt. Tématem byla Afrika.